6 Mart 2010 Cumartesi

Upzüğürtünel (apzürtünel) Bozukluk

öyle olaylar yaşadım ki ve birgün negatif perspektifle doyum salgım kafi deyip peçeteye ağzını sildiğinde;

bir veled-üyya velede matem pusulalı yaşam için ölümü anlatmak zorunda olmak ve anlatmayı istememek kadar gizli huzursuzlukdur içimdeki..

şikayetimi anlatacağım hipokrat yeminine saygının bir usulca şekevalli kapı tık tıkından olduğu kimseye;sayın doktor piskolog bey ve hanfendiye itimhanfen,itihafen,ittihafen,ittifaken ittihaken....

şikayetçiyim DOLDURR BEYY!! dolduruşuma gelme ama..

ah bu işkillenmeler! onlar benim hayattaki her işimi kille kirlettiler..sinsiydiler...

sayın DOSTKAR BEYY!
zekanın yüzde doksan kusuru; bir kemirgen ÇELişki..'çALış kii çelemesin bir daha' kulaktaki gayyip fısıltı işte bunu diyor.. yahu sende bişe fıssslat vuslatıma..

sayın DAVVUL BEYY!
çıkmaz sokağında insanların müzikalitesinden kaçıp yerin dibine çöküp kurtulan bu şansla..
bahtı açık mı kara mı denilen yerin dibine girerken düşündüren kötüden kötürüme götürüm...
buna inanmak bile bir tekerlekli sandalye eğlencesi duyarsız insanlardanken ben elim kolum sağlamken

sayın DURDUR BEYY!
aklımın coğrafyasında bir tarlada işçiyken
her gün ana dilimle seni unuttum okuma yazma bilmezken
yalnız kendi benimin seniyken..
bipolar bozuklukla B tipi kişilikle F tipi ceza evimde yaşarken
elektroşok elene elene gelse birgünde bedenime diyor musun benim gibi bir hasta ile cebelleşince

sayın DUMUR BEYY!
şu devri devirilmiş imPARAtorİÇe paralarla kor içe içe şimdi edindi agorofobi..
tut ki ben bir ölsem öldüm bile sen çaremisin şimdi bu ölüm bozukluğuma ..

sayın DELETE BEYY!
insomniaaaa! diye çağırılan uykusuz ben..histiriyonik bir mekanik
sence buna ve bana daha ne kadar dayanirik?
sıfatsal şu üstteki komutunla hemen yazımı tümden silsen belki sevinirdik..

sayın DOĞRU BEYY!
halim yavandır,yakardır,yarardır,yanandır,yazardır,yalandır,yamandır,yaramdır,yarandır bu kadar şeyken çözmezsen iki elim yakandadır..

sayın DOĞAR BEYY!
pisiiiikiyatriiiiiiisssss yunan mısın bre benzer teodorakissssss
kisses seni alnından bu narsiss

sayın DOMDOM BEYY!
korkularım fobiler mağrası..ama şimdi mağaraya mağaza açtım, mazallah sanada satıyorum al yeterki.. pazarlık edebilme fobimde varken beleşten kapta götür bu bedenden..

sayın DOKUZDOĞURAN BEYY!
ah nüktedarlar daralmadan sana derdimi açayım derman bulayım..

sayın gözleri DOLAR BEYY!
koşullanmalarım..en çok koşanlarım..
kuşak çatışmalarım anamla babamla onla bunla..

sayın DOZ-ALIR BEYY!
liderlik tam bi serserilik
madde bağımlılığım atomun başlangıcınla bana serum edilen
manik depresif psikozlarım, nanik nanik diye seslendiğim sinir bozucu kozlarım
motivasyon bozukluklarım,kafiye tutturamamazlıklarım
müşteri psikolojim satarken dahi daha fazla muhasebeci

sayın DÖVER BEYY!
obsesif kompulsufluğum yada bütün psikoloji okumuşcasına sunacağım terimlerin bütün kelime içindeki bozukluklukları.. bilmiş tavırları..

sayın DÖNER BEYY!
sinirlilik kanımdan akar ilik ilik
saldırganlık yok o kadar -ganlık hecesinin olduğu kadar alınGANLIKımda

sayın belki bir gün yeniden DOĞAR BEYY!
ölüm ve kayıplarım kaçıncı bölümde ayıplarım?
savunma mekanizmalarım,savrulma frekanSIZMAlarım,sızım sızım sızlanmalarım
sınav kaygılarım,avımda aygırdır algılarım,suçluluk duygularım,uçuktur ama kızarmış sucuktur acıkınca gece tutturduklarım,yeme bozukluklarım

sayın DUYAR BEYY!
trafik psikolojilerim patlamış trafo tamirlerim
besmelesiz yemeklerim..

sayın DONAR BEYY!
tükenmişlik sendromum tükkan senin diyen öz kuramım

sayın DOYAR BEYY!
mutsuzluğum,umutsuzluğum,udsuzluğum,susuzluğum,luğumsuzluğum
utangaçlığım ulan gaçlıyım? diyen yaşlılık veryansınlığım
unutkanlığım kurutKANlığım evt bu sayede serin kanlıyım
üstbiilişim fuarında metacognition en son teknoloji yalanlarım
yalnızlığım,farksızlığım benden beni çıkarma işleminde elde yine bana kalanlığım
yorgunluğum,horluğum,zorluğum, bazen ondan bundan kalma geçmez yüzümdeki morluğum

sayın TOKtur BEYY!
zaman yönetimimim travmaları işte sadece bu kadarcııkk

sayın YOKTUR BEYY!!
daya şimdi karbamezapin,lityumlar.nöroleptikler ve antidepresanlar ama benimdir bana çare sendende ilacındanda ziyade..

PSİKOFOBİDE YAŞAYAN ELİFTİR.. ODA SİZDEN BİRİ SADECE BİR PSİKOLOG FOBİSİTİ..(belkide anlamamanız için yazıyorumdur)

0 yorum:

Yorum Gönder

Blog List

Denemelere kısa yol

Foto imzalarım

kontrol amiri

tura

logos