21 Kasım 2010 Pazar

ötenazi..değil öten-azim..

Orijinal bir beden istiyorsun hiç kirletilmemiş.

Bu şehirde mümkün mü birinin dumanın tenime değmemesi..

Hepimiz isli idik...

İsli değilsem paslıyımdır.

Çok ağlarım ya ben,demirden kalbimle oraya akıtır yağmurlarımı,paslanırım..

Orijinal bir yüz istiyorsun;

Söylesene orjinallik ne demek senin için,altın oran kanunu yüzünde kolunda,sana layık olan mı?kalbinde altın oranlı mı?.

Sende orijinal misin paketinden benim için mi açılıyorsun ilk defa yani?

İlk kez ben mi alıyorum seni iki dudağımın arasına

bir nargilenin marpuçu temizliği kadar temiz midir her nefesi

neyzen kadar iyi bir amaç için mi nefes ve nefis harcadı?

Kimse daha önce yüzüne dönüp hiç bakmadıysa o en orijinal sayılırmış bana..

Herkes baktıysa sahip olamadıysa en zavallı değil mi ulaşılamayanda?

Sahip olunamadıysa sahip olamazsın

Sahip olan çıkmışsa sende sahip çıkarsın buda senin zavallılığın.

Kimindir belli değilken senindir en çok sence,senin içindeki sesçe

Ama büyük harflerle konuşanı takip etmiyorsun içinde iken bile..

Büyük ses sanada ait değil o diyor..

Bir şey istiyorsun ne istiyorsun ondan?

İyi bir kalp mi sonuna kadar iyi kalacak senin kötülüğün sıçradıysa kalbine nasıl dezenfekte olacak.

insan değil o zaman her zaman iyi olduysa sana çamaşır makinesinde ön yıkama programında yıkanan melek arıyorsun

sölesene o nurlada işin sen ve kör karanlığın aydınlanana kadar mı sadece?

Onun ışığını söndürene kadar onu kullandın ..

yorgun olmayan bir kalp mi arıyorsun niye hangi yarıştan geldi nereden gördün

bi günde iki maraton koşusu olmaz

zamanla onu bizzat sen yoracaksın diye mi yorgun olmasın istedin?

Ne bekliyorsun orada uzakta görünen kadından..

Ağzıda hayalindeki kadar uzak mı olsun senden?

Ya bakışı?

hep üzerinde mi olsun,bulutların arasından bile seni seçip,tüm zor hava koşullarında pistine inebilecek ortam mı kollasın fedaral birlikleri?

Bu amerikan filminde FBI kimlikleri hep sahte çıktı

O beklenende sahte kimlikle dolaştı yanında..

sizin ne beklediğiniz umrumda değil aslında siz soru sormazsınız diye ben soru sordum çünkü siz birgün elbet cevap vereceksiniz hayatınıza.

herkes fişinizi çektiğinde son mücadelenizde çırpıntı karışık zorla anlatacaksınız

ama ben senin o gün oksijen tüpünü çıkarıcam..serumuna hava vericem..

(23 ağustos 2008 li bir yazı,yani bu kelimelerin kağıttaki ölüm tarihidir - ebedi değil de edebi ruhuma fatiha -)

0 yorum:

Yorum Gönder

Blog List

Denemelere kısa yol

Foto imzalarım

kontrol amiri

tura

logos