12 Aralık 2010 Pazar

müstakbELL


Rüyalarımdaki genç adam hergün başka süliyette
Bariz farkların var bazen çoook uzun saçların mesela bazen burnun büyük havalı bi tipsin ama ne olursa olsun bana şevkatlisin bana sarılırsın rüyanın sonunda göğsünde dinlenirim.pek gülmezsin ama bana doğru yürürken gülümseyiverir o güleryüzden yoksun suratın değişiverir..ne yapsam katlanır gibisin alttan almak değilde yaptıklarım çok gelmez gibidir sana..zeki olmamı seversin nadir bulunur beni bu konuda seven diye nadirsin..belkide o yönden sevilmek istiyorum diye öylesin öyle davranansın bilmem hangisisin ama sonunda istediğimi uygulayan ince birisin.hee arabamın kapısını açıyorsun bu duruma üşenmiyorsun her seferinde büyük zevkle koşuyorsun he hiç arabasız görmedim seni biraz orta halin üstündesin patron gibi bişeysin..öyle uçuk kaçık değil koruman falan yok giyimin ne spor ne klasik bilirsin tek şunu severim..blazer sın..geçmişten birilerine benziyorsun bazen bazense alakasız yeni bi yüzsün özlemlerle yatınca ona buna benziyorsun yani..ama kimseye benzemeni istemediğim zaman özgün biri oluyorsun geleceğime..bugün 16 eylül 2010 Perşembe kankamın kınası var..öyle çok kına düğün nişandır sözdür istemedir geçti ki sanki dünyada bir benimki kaldı sanki bir sen kaldın beni istemeyen isteyenler arasındanda ses çıkarmadan hala bekleyen acelesiz,kapan mı var Allah aşkına der gibisin..niye bu kadar salıverdin kendini,kendinden çok mu eminsin senin olucam eninde sonunda ya hani ondan gelmekte gecikirsin yoksa beni mi sınıyorsun bakalım kaderinde başkalarına tav olmakta varmıy mış bu koca meraklısı görünmeyen kızın belkide biraz daha olgunlaşması evliliği ve seni belki bir çocuğu ve kadınlık görevini sevmesi kabullenmesi belkide ona daha çok zaman var ama bişeylerde yumuşaması lazım..hayatın bundan ibaret olduğunu görmesi mi lazım.özgürlüğüne gittikçe alışıyor en özgür halinden sonra belkide bi yuva arar diyorsun kendi gelir ayakları ile tıpış tıpış o tükürülesi türk kahvesini yapmaya kuşanır cezvelerini.nazsız niyazsız eninde sonunda elpençe vaziyette ee büyüklerim ne derse odur gabul eyledim bende gayrı demeye gözlerimi kapamaya ve atılımlarda aptal olurken milletin aferim deyip sırtımı sıvazladığı bir zeka unsuru ölçücü durum.hee evde kalmamayı becerdi bak…öle böle tavladı herifi..iyidir iyi..evet bu ahlak kuramı bin tane adamı yarım yamalak tavlasan yerle bir olur.bir adamı adam akıllı tavlasan tavan olur..sahi tavlıyor musun tavlanıyor musun..aslında sen hiçbişeye izin vermiyorsunda bu daha mantıksız ikisine birden yer yok.eninde sonunda ölene kadar sevgide de saygıda da çabada da sömürüleceksin..evlilik denen şey gözümde hala bu..bu fikrim değişmeden dünyada bir bekar ben kalsam sakın yine de hala gelme..kimsen…kimsin bil şimdiden zamanla sende maalesef vazgeçilmeyecek değilsin.bende değilim…eninde sonunda seni değil ölümümü tercih edeceğim o zaman haklısın sende be yav gelme hakket ara-best parçam .

3 yorum:

Hayal Meyal dedi ki...

benim ruyamdaki delikanlı da oradan çıkıp hayatıma girse keşke.. :)

E.T. dedi ki...

o zaman bu şarkı bu duruma iyi gider

http://fizy.com/#s/1ai2va
rüyalar gerçek olsa..

PabucumunBlogu dedi ki...

ben de istiyorum bitane
ama hep müstakbel kalsın mümkünse

Yorum Gönder

Blog List

Denemelere kısa yol

Foto imzalarım

kontrol amiri

tura

logos