1 Mart 2010 Pazartesi

bugün ki rüyam çok mu politik?

rüyalarım ve kabusat kısmına güncelleme yerine yeni başlık açmış bulunuyorum çünkü yine ehemmi bir rüya gördüğüm inancındayım ama yine anlamış değilim nedir bu şimdik?

bugün bir yerleşim bölgesinde hayatın tükendiğini görüyorum sadece 8 kişi yaşamını sürdürüyor.heh ne felaket tellalı insansın bide geldin anlatıyor musun demeyin çünkü rüyada bahsi geçen mevki israil imiş.ben rüyada bir haberci kimliğimle oralara sızıyorum ve gördüğüm manzaralardan ibret alıyorum.israil halkına direk bir açı ile gelen güneş bütün halkı eritmiş,kan revan içinde yerlerde yatıyorlar kiminin yüzü erimiş sıcaktan kiminin vücudu.ama haberci takılan medya olan bana güneş bile vız geliyordu rüyamda galiba ki ben hiç sıcaklığa dair birşey hatırlamıyorum.sonra yürürken o sekiz sağ kişiden birini görüyorum sol yanımda tükenmek üzere bir tekerlekli sandalyede kan revan içinde karnını doyurmak istiyor çok aç ama kıpırdayacak hali yok kendi kolunu koparıp koparıp yiyiyor.

işte böyle tuhaf hiselerle bir rüyadan daha uyandım bu ara israili kafama takıpta yattığımda söylenemez ama belkide sonları yakındır katliamlarından sora artık birbirlerini ve kendilerini yiyip tüketmeleri yakındır ben sadece buna yorabildim..
ama tabirlere baktığımda ne israili görmek ne insanların erimesi tabiri söz konusu değil ama insan eti yemek tabiri bir nebze rüyamın tabirini karşıladı ee tabirde ayniyle hayata geçse pekte fena olmaz hani israilden sora onlar tükenirken günden güne birazda müslüman devlet kalkınsın benim servetim sayesinde he...

Rüyada bir insanın etini iştah ile yediğini ve kopardığı yerlerden kan aktığını görmek; istemeden büyük bir servete konmaya işarettir.





bazen rüya görünce dünyada kendi kendimede gördüğüm yaşantı yetmiyor mu da bide rüyada huzursuz olaylar görüyorum,yaşıyorum diye kızgınlığa büründüğüm söylenebilir sanırım bunu çözmekte artık benim elimde yıllarca şerefsizim benim aklıma gelmişti hatta alay konusu etmiştim dediğimiz icadı yine japonlar icraata geçirmişler işte rüya makinesi size bize izlemediğimiz filmlerin afişine bakıp izleme şansımız olabilir mi acaba:D ,



takara,isimli Japon firmasının geliştirdiği rüya makinesi, kişinin arzusuna göre rüya görmesini sağlıyor. Cihazın çalışma sistemi ise şöyle; uyumadan önce rüyanızda görmek istediğinizle ilgili resme bakıp kayıt cihazına bilgileri verdikten sonra bu cihaz, ses, ışık, müzik ve kokularla uykunuzun REM döneminde istediğiniz rüyayı görmenizi sağlıyor. İlk önce fonda çaldığı müzikle uyumanız için rahatlamanızı sağlayan cihaz sekiz saatlik uykunun sonunda ses ve ışıkla sizi uyandırıyor.

2 yorum:

nohut oda dedi ki...

rüya bir kuştur neye yorumlanırsa oraya uçar konar..
hayırdır ınşallah diyelim..

E.T. dedi ki...

amin hayır olur inş.yada olmuştur inş.

Yorum Gönder

Blog List

Denemelere kısa yol

Foto imzalarım

kontrol amiri

tura

logos