28 Mart 2012 Çarşamba

PetROLüm



                             
                                eski yollar acıdan gelince dönüşü yok diye
                                yeniden şekillenelim diye kaldırım taşlarımı bile söktüm
                                şimdi yürüyemiyorum yollarımdan
                                içimde kumlar var batıyoruz ya da çok tozutuyoruz
                                asfaltımın default ayarları nereden
                                zift döküyorum, yine zift döküyorum
                                sadece zift döküyorum
                                katran olmuş içim
                                petrol kuyusu olmak üzereyim
                                demek ki bir gün bende değerleneceğim
                                uğruma savaşlar bile olacak
                               daha iyi yaşatacak dediklerinde
                               işte o zaman aslında ben bile öldüreceğim




             
 

0 yorum:

Yorum Gönder

Blog List

Denemelere kısa yol

Foto imzalarım

kontrol amiri

tura

logos