6 Mart 2010 Cumartesi

h.üzmez beni artık bu hüzünler,süzer seni süzüm süzüm son sözüm

sesi gidenlerin anısına kanlı kulaklıklarımda,zehirli müziğinizle dinledim sizi,bir ölüm şarkısı dinlettim şimdi de end olsun diye yine nihavENDD makamımdan; koşup,kayıp,kırdım yanaklarımı bir daha ruhuma gideni öpmesin diye başkaları kovulmak artık bu dizedende,adı kovulasının kaderi bahtı son kez ardına baktı hiddet mi vardı, şamata mı,kargaşa mı vardı,anlama kavuşturulamayacak anlamsızlıklar vardı.. yaşlara kan mı karıştı? yürüdü bu kan davası,aldı başını ,yaşımca kanım oldu şimdi.. ama şu yalnızlık edebiyatını anlatmaya çalışan; onları alıp alnına sadece süs olarak yapıştırdı.. kanılarım,tespitlerim,hepsini tespihe gömdüm. sabır suyuna benzin katıp yaktık.. sora yanan ateşi,buz tablalarının arasında nefessiz bıraktım.. sönsün! sönsün!sensin yanan!ateşin sönsün! demekki ne yanmalara,ne yanan bişeye alışık değilim güneşe gidenler varken güneşten kaçacağım her kıyametimde. ışık istemiyorum ben,yarasa misali karanlıkla yaratılanlardan ben.. git dedi kovan ses; git başımdan! bu kapıda aralık ayını çoktaan geçti. rüzgarlar deliğinden bile esemiyor sana... ama içeri girsen;sana,kendine zararlı fırtınalar esiyor.. peki dedim peki..son kez kovulacağım hudutlarda dolaşıyorum sattın mı bütün arsalarını? sat! sat ! içindeki arazilerden üçe beşe kalmasın. ne varsa alsınlar senden,sen işleyemezsin o bahçeleri çünkü kendi arazine dahi bahçıvan değilsin senin bahçıvanlarına bile şekil veren benim dedi benliğin.. bahçıvanım hep bahçesinde bekledi ama hep bi kepçe .çiçekleri tamda ekecekken... kürek yedi,balta yedi,kazık yedi,kaçtı bahçeden şimdi. halbuki dediler ki neden sattın arazilerini? (kim mi dedi?) içimde baş kaldıran; aha! yine asi bir elifler cumhuriyeti bu çokca medeniyetten yoksun olmuş,medeniyeti kurmak; çok kolay.. bir o kadar yalnız,bir o kadar ucuz, yönetici ve yönetilen; işe yaramayanlarla yarayanlar aynı devlette,yine aynı kimse ; bir tek o elif.bir tek elif o..(elif bir ve tek demek ya o o aslında..). bu cumhuriyet ne kadar ileri gider ne kadar geri ?? asıl benliğini bilmeyen her benlikli küçük küçük,küçük görülen eliflerle. kendi içinde acı çeksede,müttefiksiz ayakta kalır mı artık?.. kalacak..kalacak yeri olmayana kadar hiç değilse toprak anada çadır kuracak.. ben ancak ondan kovulursam artık atık olmuş çatır çutur gamlarımı yemem 'kovan kovan ballar içinde erisem! çok tatlı bi ölüm olurdu..' işte şimdiki manam bu.. 'kovanlar arasında eriyorum' ama tad bulamıyorum.. son söz; tmm tmm tek kelam etmeden daha gidiyorum..gitmem istensede istenmesede git diyen dudaklara hay hay deyip kafa sallıyorum.. ama tek kelam edebileceğim tekrar ümid edilmesin ..işte ben asıl o zaman dönüş biletimi yırtıp giderim.... 07 eylül 2008 pazar saat:17:37 yazan ;bu dünyada sadece bir E.T. parçası..

0 yorum:

Yorum Gönder

Blog List

Denemelere kısa yol

Foto imzalarım

kontrol amiri

tura

logos