6 Mart 2010 Cumartesi

EN -kaz' sensin..

ah dünya ah dünya yanıyorsun gazın mı çok sönmek için dönüyorsun ne için ne için yar dönüyorsun ney sen niçin için için yakıyorsun çalınınca beynimden niye vuruyorsun silah mısın kurşun musun kulağıma mevlana mevlana niçin yar sen dönüyorsun dünya döndükçe anlanır mıydı sen döndükçe birgün dünya durulurda durdurulur muydu ya bakma yar sen bana bakma yanıyorum yanıyorum başımdır bu sora yanarken dönmeye başlar döndüğünde yanar.. yar dönme yar dönme gittin gidiorsun madem dönme... yaşamın kıyısındayım yaşamın kuyusundayım onlar döndükçe aşık olanlar döndükçe.. ölümün yarısındayım bu diyardan usanmaktayım toplumlar geçti yaşlar geçti bir ömür geçti bir kalem geçti kağıttan ne darbeler vurdu bana sana senin sözlerin bana hep bomba ve sayenizde hep bir devir enkazdır bu dünya. şimdi dönmesin hiçkimse geriye bitsin artık bu dönence.. KUYUSUNDAN ÇEKTİM..

0 yorum:

Yorum Gönder

Blog List

Denemelere kısa yol

Foto imzalarım

kontrol amiri

tura

logos