21 Kasım 2010 Pazar

yahudi edildim..

yahudi edildim beni içinize gömmediniz de küllerimle savurdunuz.. Savur şimdi benim metaPOLİSmayı Kül oldum bak savruldum sayenizde yahudiden beter oldum bir vazoya koyun bana karşımda and için,siren sesleri ataya kalsın,mütevazi merasim tabutta yeşil örtü bile bulunamamasında kalsın.. Kayıkçı amca beni ıssız suda buldu..küllerimi toparladı bir avuç tokatla. Yananlara yetişemedim dedim suratına telaşla bakınca ayıldığımda Yetiştinde geçtin kızım dedi..bir yıldızdın bir siyon.. yandın söndün hep ve bir gün Yandın kül oldun bir avuca bir odaya bir ruhuna sığmaz oldun. Rüzgar seni aldı dalgalarıma saldı.dalgam kayığıma yapıştırdı Kayığımda bir isim oldun bak ne yazıyorsun oda silinene dek okuda anla.. ‘Baba çok uzaksın bana’ Yabancıdan ne bekliyorsun Sana iyi bi eş olsun bana yenicek yeni bi aş olsun. İyi bi yeni hayat kazığı daha.. Erkenden..daha çok erken.. Sırada ne var daktiloda bir satır boşluğu daha beklemenin ardından son söz yine Anneciğim çok uzaktasın ama hala en yakın sensin bana.. Kazıklı voyvodalı benim dünyamda.. Hangi yelden essem sana ulaşsam artık Hangi karadan yürüsem sana varsam Hangi dalgadan vursam sana varsam Hangi yoldan gitsem sonu sen olsan.. Ayağım yansa bile çölde sana varmak var bilsem Kardan donsamda sen varsın orda bilsem sana yürüsem Yüzme bilmesemde atlasam suya o yolda belki boğulsam belki yüzme öğrensem o şokla Bir evdesin bilsem bana sarılacaksın evsizliğimde sana koşsam gece it kopuk dinlemeden yola düşsem Ama olsa bi yol Yok mu? Yok desen bile,,bunu duysam bile,var bilecektim. Ama yine sessizsin,gözümdeki yaş gibi sessizce yolunu izlersin.. Bende anca satır sonunda sana gelecek bir yol bulurum. Yaşamın değil,Avuntunun ikincisine dek sana kavuşucam. elfeda..(bu defa ironik değil çok fazla İRON-İCH,demir tadında mesela.) (bu küller 23 ağustos 2008li dir)

0 yorum:

Yorum Gönder

Blog List

Denemelere kısa yol

Foto imzalarım

kontrol amiri

tura

logos