18 Aralık 2011 Pazar

Hayvan mezarlığının sireni


ambulans sireni gibi kaldı içimde.
öttü son kez..
Acı acı, mağdur, telaşlı, yardıma muhtaç gibi, üzücü, önü kapalı - yolları tıkalı, her an ölebilir, nefesi yok, kan kaybı çok & giderek daha fazla kalbini kaybediyor...

daha sarkastik olayım mı jakabo..
bu defa ölüyor diye morgta ateş yaktım
sedyelerde soğuk gelir diye, bazı başka ölülerle önceden ısıttım .
ama insanlık ölmüş haberi geldi
baktım insan gibi yaşayanlardan gelir hala bu haber
oysa ölenler hayvandı bana daha acı gelir diye kimlerdir söylenmedi ama ben anladım ,
mumları üfledim
hadi gömelim ,
hayvan mezarlığına..
kefenini de yaktım..
yaşıyor mu hala değerini yitirmişler ?
toprak gözlerini doyursun..

0 yorum:

Yorum Gönder

Blog List

Denemelere kısa yol

Foto imzalarım

kontrol amiri

tura

logos