23 Aralık 2010 Perşembe

ölen gölgelerim..

veda edip gidiyorum da hep kalmaya karar verdiğim yerlerde aklımdaki yolları bitiremiyorum.gölgem bile değişmiş yorgunluktan erimiş akmış ayaklarımdan bırakmış benim şeklimi şemalimi.geçmiş birinin ardında gölge olmaktan.korkmuş uzaklaşılamayan bu bedenin hep karanlık yönü olmaktan..geçtiğim yolları ve arkadaki benleri tanıyamıyorum.hani geçtiğim yollar neyse hep yapraklarını döküp kuru kalan ağaçlarla aynıydı da ya ben önceki benden sonra ki bene nasıl geldiğime dair bir yol tarifi yapabilir miyim? ne olacak bu halim söyle bana sarı ? yine her yerimi kapladığında güneşi yeniden kör olabilecek miyim siyahtan başka bir renge ? sarı sonbahara erip yapraklarla gömülebilecek miyim .. ..bana edebiyat veren kardeşime kuru dallarımdan değil en verimli günlerimden yeniden uzanacak mıyım (gölg.E.)

0 yorum:

Yorum Gönder

Blog List

Denemelere kısa yol

Foto imzalarım

kontrol amiri

tura

logos