14 Mart 2010 Pazar

denişimli dönüşümlü dövüşüm..

yıllar sonra bir gün dönmüş olup demezler mi şöyle çoğu zaman çoğu kimse bize.. ben değiştim eliff(beklenti)... Eliften cevap;ee napim değiştiysen? e sen değiştin de ben aynı mı kaldım kardeşim.bilirsin hayat görüşlerimiz çok farklıydı anlaşamazdık senle.şimdi sen değişince bi nebze elifin mantığına yakınlaşmışsın diyelim..e bende değişince eski senin duyarsızlığına yaklaştım diyelim..yani bu durumda rolleri değişerek eski zamana geri dönmüş olduk sadece.sen ben olabildin bende sen.yani yine anlaşmak söz konusu olamaz.eski halimle derdim ki keşke şu konuda biraz farklı düşünebilse birazcık değişse anlaşırdık belki ama kendimin sabit kalacağını düşünmüşüm herhalde..ama öyle değil değişim her ikimiz içinde var olduysa fikirlerimiz yine karşılığını bulamaz çünkü bu defa sen benim durduğum yerdesin bende senin durduğun yerde oyuncular aynı iken sadece yer değiştirirken oyun yine aynı oynanacak yani.yani ne yapacağız hayat silleleri ile değişmek zorunda kalmamış insanlar bulacağız kendimize ki biz günden güne değişirken karşıdakinin sabitliği ile bir günde olsa ona ayak uydurabilelim..şimdi o yüzden aynı hatalara ben değiştim diyerek beklentilerine karşlık beklemekle neden olamazsın çünkü bu defa ben neden olmuş olurum bizim neticesizlğimize.. haa ben her konu da değişebilirim ama bi konuda değişmeden sabit kalabilirim 'sen değişemezsin,değiştiğine inanmıyorum'.değiştiğim en büyük nokta ise 'değişsen de değişmesende çokta umrumda değilsin'.. def E.T.!

0 yorum:

Yorum Gönder

Blog List

Denemelere kısa yol

Foto imzalarım

kontrol amiri

tura

logos