19 Ocak 2010 Salı

tülBEN..T

başörtüyü bana soranlara anlatacağım onlara göre anadoluda bacılarımızın başörtüsü naifti bizim kentte nesilde ise siyasi amac yüklemesine maruz bırakıldı.ama bir düşününce terleyince tarlada terini silmeye yarayan çeşmede çıkartıp su arındırma materyali gibi çeşmeye bağlanan yoğurtların üzerine mayalansın die muhafaza örtüsü namına işe yarayan o ulvii başörtü benim zor anlarda kurtarıcım olsada ona baştacı gibi davranırdım..ona bir iğne deliği bile layık görmedim göz nuru niteeliğince oyalanırdı kenarı tülbentin..tül.BEN.t..ne demek bir düşün benliğine bir tül geçir bariz bariz ortalarda mütevazilikten uzak salınmasın..bendine hakim ol demiyor mu şekil olarak ortaya çıkmış manasında?

0 yorum:

Yorum Gönder

Blog List

Denemelere kısa yol

Foto imzalarım

kontrol amiri

tura

logos