6 Mart 2010 Cumartesi

ELY'NİN BİR ZAT'A ELLYİM MÜTEŞEKKÜRÜ.

. daha çok şiir yazmak ;bazen daha çok acı çekmek demek.. daha çok şiir yazmak; bazen daha çok özlemek demek onu,bunu,herhangi bişeyi yada kendini... daha çok şiir yazmak ;umutsuz anında bir umut arayıp bir kaleme sarılmak demek. işte o kaleme sarılmak için yine en dipte olmak gerek her kelamın en öncesinde.. daha çok şiir yazmak 'beni anlamıyorlar'dediğin kişilere inat onlara anlatmak için kendini paralamak demek... daha çok şiir yazmak daha çok mahzun bakmak demek hayata ,hayattaki her kareye .. daha çok şiir yazmak daha düşünceli olmak demek her adımlardaki detaylaraa.. daha çok şiir yazmak ruhu doyuruyor sanarken dahada acıktırmak demek bu leziz maneviyatla bir diğer maneviyatı.. bilmemki şimdi tüm bunlardan sora kursam mı ki sana 'işte böyle nice nice şiirlerine!' diye bir cümle ..tebrik ederim şiir alanıda dahil hayattaki her alanınızda başarılar dilerim. (..E.T.)

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Sevgili Elif,internet aleminde gezenerkene buldum blogunu.bu teşekkürü şahsıma yapmıştın.yazmış olduğum şiirlerimden dolayı.güzel yorumun için bir kere daha buradan teşekkür etmek isterim bende.uzun bir süre oldu belki,çok eskilerden olduk ama arasıra hatırlıyorum bu blog sayesinde seni.o günlerden bugunlere kalemin daha da kuvvetlenmiş.bu konuda bende senin başarılarının devamını dilerim,geçmişte olan kusurlarımdan dolayıda affedilmeyi talep ederim.sevgiyle kalınız efendim,hoşcakalınız..

Adsız dedi ki...

internet alemi bir deniz,bende bu alemde yüzen bir balık.hergün başka başka limanlar çıkar karşıma.bir yerden bir yere savrulurum.bugun nasibime blogun çıktı.daha önceleride buna değilde daha başka bir bloguna rastlamıştım.bugunde bu çıktı karşıma.hatırladığına sevindim beni,ne var ne yok eyisin dimi?:)

Yorum Gönder

Blog List

Denemelere kısa yol

Foto imzalarım

kontrol amiri

tura

logos