18 Ocak 2010 Pazartesi

ilkler..(SEVGİLİ Y.Y.) VE HOYRAT D.

şimdi bi nostaljik kapıdan bakakaldım..geçmişte insanın mutlulukları olur ya korku filimlerinde uzaktan bakarsın çocukluğuna..o misal.ilkokul bir de iki de benim seven bir çocukceğiz vardı ben de pek severdim keratayı kankam misali.. lakin bense küçükken pek bi ot kafalı oluyordu insan bana en çok buğuz edeni seviyordum.cins cins aşşağılamaya kalkıp benle uğraşanı çok yakışıklı buğuz eden çocuk..belkim oda beni seviyordu da ondan bana böyle hoyrattı..ilkokulun o vakitlerinde sınıf başkanı idik nitekim sınıfın gözde örencisiydim lakin birgün beni o okuldan aldılar ve başka bir okula naklettiler böylecene de bütün mutluluklarımı güvenimi ilk dakikadan bu hayatta alıp beni yarım bıraktılar .benim ardımdan hoyrat yakışıklı sevdamın anneside annemi arayıp onuda benim okuluma aldırmıştı ama onla da ayrı sınıflara düşmüştük.yeni okula ve sınıfa asla ayak uyduramadım.yani herkese uzak kalmıştım hiç bi aşka kavuşamamak gibi.eski okuluma ziyarete gittiğim bir gün sınıfım çok heyecanlıydı kapıyı açtığım gibi hepsi ayrı telden aa elif benim yanıma otur a hayır elif benim yanıma otur diyip beni çekiştiriyorlardı kolumdan o zamanda insanları idareyi biliyordum ki bir ders boyunca herkesi memnun edecek kadar sıra değiştirdiğimi hatırlıyorum..okuma dersiydi misafirim diye bana okutmuştu yazıyı sevgili hocam..içimden ulan gezmeye geldik gene bize düştü kendini kanıtlamak falan geçiyordu aslında..sora zil çalmıştı tenefüste o benim kankam başka sıradan koşup elimden tutup kantine koşturmuştu bana bir kola ve bir simit ısmarlamıştı.nitekim kantinde o zamanlar başka bişede satılmazdı o günün koparatif kolu oydu..çok mutluydu.bir sürü öğrenci fışkırıyordu camdan kapıdan ama o herkese durun bee öncelik burası diyebiliyordu.beni baş köşeye oturtuyordu.çok ilgili çok romantik.nitekim teneffüs zili çaldı ben aldığı hiçbişeyi bitiremedim ama o aldığı için mahcuptumda ben bunları bitiremicem demem üzerine ben bitiririm demişti gülümseyerek o anı bekler gibi atlayarak ve çok mutluydu kolamı fondipleyen kişi o olduğu için.bugünde istenecek bir platonik bir özveri idi koruma ve kollama bana hırçın davranan o diğer çocuğa bile ölesine bir azimle beni savunurdu ki.o yaşlarda dimdik bi yürek varmış yanımda da farketmemişim.sadece sevildiğimi çok şiddetli sezmişim.yıllar geçti sora bir yerlerde karşılaştık.aynı ifade yüzünden yansıyordu yıllar sora da değişmemişti o bana bakıyordu ben ona yediğimiz içtiğimiz ayrı gitmezken şimdi günlerce karşılaşıp konuşmuyorduk..o baktı ben baktım ben baktım o baktı derken uzak kaldığımız ve bizi uzaklaştıran günlere lanetler okudum..ama kimse kendini aşamadı ve bir adım yaklaşamadı..sora yine uzun zamanlar girdi araya geçen günse nişanlandığını duydum..çok mutlu ol isterim..anılarımın sevdaların başlangıcı olduğun için sen benim unutulmaz kıymetli ve gizli saklı bir ilkimdin ve içinde ayrı kalmaktan başka acı barındırmadığın için çok temizdin..(SEVGİLİ Y.Y.)ve yakışıklı hoyrat(D)ye gelince ilkokulu bitirince ben ihlye giderken onun annesi yine annemi arayıp okullar hakkında bilgi alıp bizim yaptığımızı yapmıştı ama o kartala düşmüştü bense kadıköye nitekim yıllar sora bi kaç kere tanıdıklar vasıtası ile onunlada karşılaşmıştım.ihlde tutunamayıp lise değiştirmiş ve lisenin gözdesi olmuş..hala yakışıklı idi geeçen günde annesini gördüm bir markette konuştuk yıllar sora uluslar arası ilişkiler okuyormuşsun.zaten azimli biri idin.ama ilişkiler konusunda umarım yumuşamışsındır.(sevgili hoyrat D)ilk platonik olduğum:P

0 yorum:

Yorum Gönder

Blog List

Denemelere kısa yol

Foto imzalarım

kontrol amiri

tura

logos