6 Mart 2010 Cumartesi

sadece kafa sallama mac-KİN-E-siyimdir.



ekmek bulamıyoruz ama elimizde pasta var..doymak mı sadece amaç o zaman hadi en lüksü ile doyalım
değerli değersiz kıstaslar matinemizde zaman makinesi icad oldu mu derler e zaten ben senin zaman makinen.
ben geçmişini hatırlatmıyor muyum gelecek hayalleride kurdurmuyor muyum?
çayın demirime zararı neyse sende o bilardonun meşur kara bağlamış 8 rakamlı topu.
çok mu uğurlusun çok mu uğursuzsun pek bilmiyorum oyunu bilmediğimden
ketılda su kaynattım sana gelde poşet çay içelim.tadsız dokusuz ama sadece içme hissi olsun diye.
tembellikle çalışkanlık arasında giden ben çay içebilecek kadar hala çalışkan..
bak şimdi ben konuşurken bile dökümaNTARİgibi türediler...
tamam önerdiklerinizi yapıorum tamam..babanne bulduğun bilmem kimle evlenicem tamam senin için yazları ağvaya gezmeye gelicem.
tamam arkadaşım dergine yazı yazıcam tamam diğer arkadaş sitene editör olacam
tamam gruba çağıranlar grubunuzda keman çalıcam
tamam baba tekrar össye giricem masrafsız bi yer kazanıcam
tamam baba tamam bi yandan senden harçlık almadan desteğiniz olmadan iyi bi yere girip çalışıcam
tamam insanlar tamam bi yandan evi temizlicem..
tamam eski sevgililer sizi unutucam..
tamam arkadaşlar kimseyi takmıcam hayatı yaşıcam
taamam seni de arıcam çok zamandır ihmal ettiğim
tamam dualarda seni de unutmucam tamam
tamam para harcamıcam
tamam çeyiz denen o şeyi yapmaya bende kendimi zorlicam
tamam anne tamam senin istediğin gibi dantel kaşkol örmeyi bile bi gün öğrenicem
tamam tamam tüm bunları yaparken nası olacaksa ben ben olacam
ricalarınız bitmiyor.
tamam tamam dinledim yeter ben hiç birini aslında yapmıcam

MADENİ PARA attın mı suya.bi dilek tut diyorlar ama nereye attığına bakmadan tutuğunu.
o pastayı bulamayan ekmeğe saplanmış mum kadar püfffsün hayallerim..

(bu ara değil eski arşivsELL yazınlarımdandır)

0 yorum:

Yorum Gönder

Blog List

Denemelere kısa yol

Foto imzalarım

kontrol amiri

tura

logos