18 Aralık 2010 Cumartesi

plan - E.T.



Ölmeden önceki Planlar;

ömründe bi kez merinos koyununu kırp (o ne zevktir)
sonra koyun postundan boyun postu yap derya baykala yolla..( o arkamdan bırakacağım bi sanattır)
güneşe kör oluncaya kadar korkmadan bak (o ne takıntıdır,aş)
bi kaç gün tabutta yaşa,nefessizlik egzersizi yap..(o ne çetin son antremandır)
bavula giyeceğin şeyleri doldur fakire ver bu defa giyemeyeceklerin dolabında sana kalsın (o ne şüphesiz bi geçerli son sevaptır)
son nefeste şehadet getiremeyip kekeleme talihsizliğinin ihtimaline karşı SON-LİSAN kursuna yazıl (o ne gerekli kopya techizatını edinmektir)
kefenini kanatlı diktir.

Göğe yükselirken ki planlar;

yıldızın üzerine çık (starsurfing adrenalinini dene)..(o yeni bi spor türü icad etme hevesidir)
bulutlardan,bulut adam yapıp burnuna havuç tak.(o yine aşağıda adamsız kalmış kadınların son çaresidir)
Noel babanın uçan geyikli arabasına hediye boynuz kesesi atıver. Boynuzlar benden, her eve dağıtsın! (bu da arkamdan dünyaya bıraktığım ne büyük bi son fesatlıktır...)
Bide Güneşin yanında hemen erime,hatta üşü ..görevinden o bile soğuyabilsin,caysın.. aşağıdaki insanlar bu kadar beleşe ısınmayı hak etmiyorlar.üstelik ayla beraber vardıyalı çalışmanıza değiyor mu sevgilim güneşcim..beleşe ısınma hizmetini yalnız cehennemde alsınlar yahu (bu ne gökyüzüyle hemen kankalık kurma olayıdır ?)
Ve geçerken Kara deliğin geri dönüşümsüz çöp kutusuna ayağını kaptırma..

Cennete cehenneme kapıdan göz atarken ki planlar;

Cenete bakıyorsan

Uygun kostümde git ki geri çevrilme,mekana direk girebil.( kıyafet beyaz seçimden yana..)
Damsız git ki huzurla huzura kendine güveninle tek başına geldiğini ispatla.(dam demek huzursuzluk demektir)
Arabasız,uçarak git.
Fazla kanat çırpıp kimseyi rahatsız etme sora girişte bu cennetin huzurunu bozacak diye sorun olmasın..
Kimseye öncelik tanımadan,yol vermeden kapıya dal.girdin girdin,kontenjan dolarsa kapı kapanır belki
Bide karşı kapıdaki kırmızı halıya aldanma..sen beyaz halıyı takip et..

Cennete Girdinse eğer

hemen şarap ırmaklarına koşma, koşarsanda kumları sıçratma.ırmağa karpuz koyma istedin mi gelio soğuğu zaten ITHİNK teknolojiye alış.hep oraya aitmişsin gibi yavaş yavaş ırmaklara dal,görgüsüz olma diyecem ama cennet bu be kim görmüş ki.yürü,yayıl...

Cehenneme baktırtılıosan..

Ya içeride bi arkadaş vardı baktım çıktım zaten abi benim ki diğer mekandaymış oraya bakim ben diye yırtmaya çalış..
yine de beyaz giyin diğer ortama ait olduğunu belli et..
ateş kullanmadığından daha çok cennetteki şaraplardan kullanıp ruh sağlığını koruduğundan bahset..

oldu ya tüm taktikleri yine de yemediler cehenneme girdin.

İçeride apaçi ve kolbastı dansı yapanlarla takılma
Acı halkasına katıl,yani pistin halay kısımlarına geç,kol kola çekilen eziyetlerde o sinerjiyle acı daha az hissedilebilir belki..sırayla verilen acılarda belki arada kalabalıkta kaynarsın..
Baş melekten hadisyonu iste..peşin acıyla bütün acıların borcunu ödeme imkanını sor.erken teslim var mı sor ?bedelli oluo muymuş falan ?
Resmi kıyafete uy,boynuzlar dik ve uzun kuyruklar dışarı gezmeye alış.gülenlere aldırma.sakalım var diye çok konuşma herkesin var.
Elinde büyük kirli çatallarla dolaşma ,sonra mutfağa bulaşık başına geçersen sıçarsın..sen hiç sıcak demirleri peşpeşe tuttun mu hemde cehennemde kaç sonsuz sayıda çatal sahibi var bilion mu?bide bunları kaybedenlere yenilerini de satıyorlar..
Cehennemde kariyer edin..kapıda kıyafet verici,çatal satıcısı,günah hesabı tartıcısı müdürü..falan ol yine içindeki iyilik ve çalışkanlık damarını kabart …ve daha kısa sürede diğer elit mekana tayinini iste.

(El-cennE.T.-ül baki. inş.)

0 yorum:

Yorum Gönder

Blog List

Denemelere kısa yol

Foto imzalarım

kontrol amiri

tura

logos