6 Mart 2010 Cumartesi

tüm maskesizlere..



StELLA diye biri yazmış..ondan alıntı.nereden kaydetmişim hatırlamıyorum belleğimde kalmış.hoş bir yazı,kendi bölgeme de kaydedip paylaşmak daha çok hatırlamak istedim....

"...kendimi pek sevmem. yapmacigim! ne sizin dusundugunuz kisi, ne de olmak istedigim kisiyim. toplum icinde bir maske takarim ve boylece kimse icimi goremez! bu benim soytari yuzumdur!! sizi mutlu eden birseyi soyleyebilirim ve sizinle mutlu olurum.

sinirli misiniz? ben de sinirliyim.
bu kadar benzer olmamiz ne ilginc degil mi?

ben mutsuzum, ama bunu size soylemeyecegim. sadece sizin hislerinizi olcecegim bana sempati duyana kadar... siz de ayni sebepten dolayi mutsuz olana kadar!

zeki misiniz? guzel, ben de olabilirim! ben de o kitabi okudum ve o filmi gordum! ya sizin o sevdiginiz sarkiya ne demeli? ben de ayni sebepten dolayi seviyorum! zeki degil misiniz? oyleyse ben de degilim. lisede matematik derslerini cok seyrek gecerdim. ne kadar aptaliz, oyle degil mi?
sizi sokakta gorursem hatirlamayabilirim. eger benim icin o an onemli degilseniz unutulursunuz. eger sizi hatirlarsam saklanabilirim ve boylece konusmak zorunda kalmam. eger planlarimda yoksaniz ve benim icin birsey yapamiyorsaniz, aklimda sadece bos bir cizgisinizdir! soyleyecek hicbir seyim olmaz!

sizin dusundugunuz kisi degilim ben! sizin oldugunuz kisi olmak isterdim. cok cesur olmak isterdim!! ama siz bunu bilmezsiniz! yapabildiginiz herseyi ben de yapabilirim! biraz daha vahsice ama! gulebilirim de... fakat icim korkunctur ve siz bunu da bilmezsiniz! sizin dusundugunuz kisi degilim ben!! sizin yerinizde olsam beni sevmezdim! sizi icimdeki aciyi hissetmek icin kullandim. sizi benim icin iyi seyler dusunmeniz icin...
sizin yerinizde olsam beni sevmezdim. sizin dusundugunuz kisi degilim ben!

hicbir zaman benim yasadigim hayati yasamayacaksiniz!
hicbir zaman beni gecenin ortasinda uyandiran hayati yasamayacagim!
siz savasmaktan vazgecmis gibi gozuktugumu soyleyeceksiniz!!!....."

0 yorum:

Yorum Gönder

Blog List

Denemelere kısa yol

Foto imzalarım

kontrol amiri

tura

logos