11 Haziran 2011 Cumartesi

gök-YÜZÜNE çıkan son merdiven..

bende haber almama azmi vardır..>ve netice de bugün bu gayretle artık ölünüze bile koşmayacak kıvama geldiysem insafımı iştahınızla zamanında çok fazla dişleyip kemirmenize fırsat vermiş olmamdandır.

bugün artık hayatınızın leşlerinin sofrasında tamah etmemeyi mantıken huzurla kendime hayırlı bulabildiysem sizler için ağlamalarımı da sızlanmalarımı da yakınmalarımı da gayretlerimi de peşinden unuturum kendime en iyide bir ikinci hediye olur bilirim..

kurtlar sofrasından da sizlerin bereketini diler kalkabilirim.birbirinizi artık siz yiyin yalnızca diye bir sofra duası kondururum.
sofra bezini silkelerken son silkinişle kendime geldiğimde artık kendimi aşmış bulurdum...

başka merdiven istemezdim şimdi ben...
sizlerin başını ezerekte çıktım ben bu yollardan
ezildimde ama olduğum yerden başka yerde duruyordum şimdi neticede
çıktığım merdiveni aşşağılara salladım işim bitince..
iniş yolumda artık yoktur uçurumdan uzaklaşırım..
bulutlara uzanmak kalmıştır şimdi sadece
aşşağı baktığımda ise artık beyazdı geçmişim .
kendime azab biletleri kesen kara ve kan renkleride rafa kalkmıştı..
ölüler gömülmüştü katillerde yıkanmıştı...
uçurumlarımı da görmüyordum artık aşşağılara olduğunuz yerlere bakmıyordum.
ilk defa yükseklerde düşeceğimi hissetmiyordum...
artık oraya ait olmuştum
atlasam bile bi ayçiçek reklamındaki kadar havalara uçan biriydim,çünkü hafiflemiştim bitmişti yükler..
aslında neticelerle 7 kapıda yalnız bana açılmıştı ,sonunda derk ettim ve terk ettim.şükrE.T.tim.

ve son şarkıyı bu krallığıda iyi anlatan king of the ordinary,
the king of the loneliness söyler.. onra kral bir gün bakar ve görür ki, herkes kraldır. Herkesin bir krallığı vardır. Bunun üzerine kral ölür.

0 yorum:

Yorum Gönder

Blog List

Denemelere kısa yol

Foto imzalarım

kontrol amiri

tura

logos