9 Nisan 2010 Cuma

E.T.nin uzayı


http://elif-tiryaki.blogspot.com/

bloggerımı taşımak niyetinde idim ama sıkıcı durumlar bunlar doğrusu bi kentten bir evden bile esaslı bir taşınma yaşıyamadım bu zamana kadar hiç alışık değilim hep kaldığım yerden yeni sayfalar açmak zorunda kalırım hayatıma ve ona alışmaya çabalarım hatta zorlarım kendimi.eski sayfalarada arada bakarım geçmiştir o silemezsin sonuçta..o nedenle yeni bir başka başlangıçta bu adresten eyledim.burdaki dünyam daha evrensELL boşluk denebilir..internE.T. dünyasınla ilk tanıştığım zamanlarda E.T. Olarak takılmaya başlamıştım bu alemdeki uzaylı kız işte böyle ürke ürke kapı arasından insanların dünyasını izlemeye başlamıştı bile maleseef.ve o zaman sadece msn spaceler vardı uzaylarıma eriştiğim şimdi yıllar sonra bu klişeme kalıcı bi ev edindirme vakti blo dünyasındada gelmişte geçiyordu..kıyamE.T.imi koparmadan gelde birde orda gör beni yani gel gör beni beni....

0 yorum:

Yorum Gönder

Blog List

Denemelere kısa yol

Foto imzalarım

kontrol amiri

tura

logos