19 Ocak 2010 Salı

BEN MERKEZCİ İLE BEN HERKESÇİ


-Kimsin sen?
-benim ben ..
-niye sen?
-çünkü senin için en mühim ben.en farklı ben. en güçlü ben. en düşünceli ben.en gururlu ben.en inat ben.en zeki ben.en masum ben.en dürüst ben.en kollayıcı ben.en yol gösterici ben. tabi bu benim görüşüm .
-peki ya sen? yol göstericisin ve yanımdasın ama neden bana samimi gelmiyorsun ki sen? neden beni sevmiyorsun ki sen?neden bana güven miyorsun?neden benle konuş muyorsun?neden beni dinle miyorsun ki sen? neden bana bakmıyorsun ki sen?ne düşünüyorsun benim hakkımda?sence ben bencil miyim?bence sen bencilsinde.
-sen dağınıksın sen toparlanamazsın ahmaksın ukalasın yaa sen?
- Ya böyle mi düşünüyorsun benim hakkımda yani sen?çok üzüldüm..peki sen nasılsın ki?
-ben mi? ben mükemmelim tabiki bana toz konmaz.sen kendine bak demedi deme..bence sen artık beni kale al.
-kendinle kafayı bozmuşsun sen başkalarının düşüncesi önemlidir benim için.ben doğruları her zaman göremem insanlar daha ii görür belki vardır bi bildikleri haklısın ben toparlanamam
-ha şunu bileydin
-ama bana ümitsizlikten başka bişey katmadın ki sen
-gerçekler acıdı, kaldır.
- sende bunu demedi deme bunu herkes der sende en çok kendini önemseme
-senin deyip dememen önemli değil ki benim için.anlamıyorsun sen halbuki anlatabiliyorum ben.başkalarının düşünceleri önemli değil herkes bana hiç kimsedir.seninkide hiçbişey mesela ama bazen benimki önemli sana bunu unutma.
-Niye böyle düşünüyorsun üzülüyorum?
-İşte bu ya sen başkalarının düşüncesini bu kadar önemsersen iki cümlede bir üzülen olursun kırılan olursun.ben bilirim işimi üzmüyorum kimseyi üzülmüyorumda kimseye çeki düzen ver diye söylüyorum işte benden söylemesi kırılma hassas olma kimseyi takma git.ama ben çağırınca gel.kimseye her dediğine doğru deme ama bana itimat et.
-Senden zaten hep söylemesi..söylemesi geçmesi bunca şeyden sora gelde alınma.
-Aman naparsan yap ben gidip aynaya bakacam..:)


Ve Not;(başkalarının düşünceleri önemli değil derken karşıdakine kendimizin de onun gözünde bir başkası olduğunu söyleyemiyoruz değil mi o başkası biz olunca beklentimiz doğuyor.birisi bir şey söylüyor kulak kesiliyoruz söylediği şeye inanıyoruz hayatı zindan ediyoruz kendimize.herkesçi olmakta bizi yıpratıyor.ya sen karşıya bişey söylesen seni kale almayacak kadar dünyasına kapılmış gidiyor.o nedenle aynaya bakmak kimine çare olmuyor.ne kendini önemse ne herkesi önemse ..ikiside çok kötü dengele terazini (:Pbenden söylemesi.)
şimdi ben söyledim ya beni haklı buldun ben sen dışında biriyim sanırım bunu uygulamak lazım diyorsan başkalarının düşüncesini önemseyen birisin benden söylemesi dedim ya ben ben bişey anlattım ya okundum ya sanırım ben dedimse doğrudur bende bencil biriyim 
ELFayda.

0 yorum:

Yorum Gönder

Blog List

Denemelere kısa yol

Foto imzalarım

kontrol amiri

tura

logos