19 Haziran 2014 Perşembe

Bulut koleksiyonum


Hergün izlemesi bedava bir gösteri var her seferinde başka tuval çiziliyor, başka türlü bir sahne yaratılıyor. kafanı hergün 5 dk kaldırsan ya, neler görecek neler düşüneceksin, nerelere varacaksın..oğluşumu kaçırmaya hazırlanan bu dev kuşla başladı herşey sonra dedim ki kendime: " e niye bir bulut koleksiyonum da olmasın! " ve terapi gibi bişey aramak, bulmak, görmek..kısacası yağmurlu ve yine bol bulutlu günler diliyorum artık :)zaten ben oldum olası karanlıkları sevdim, küresel ısınmadan yana düzgün seyrinde gidemeyen istanbul havası da pek yardımcın olacak zaten artık hayırlısı..


Dragon cloud

    tepede dans eden kız

    Oklu kalp

   Kıtalar ya da bir ejder öpüşmesi

    Ve versiyonlar..













0 yorum:

Yorum Gönder

Blog List

Denemelere kısa yol

Foto imzalarım

kontrol amiri

tura

logos